W KROSS Hexagon Boost 1.0 zamontowano silnik w tylnym kole. Umożliwiło to stworzenie roweru o klasycznym kształcie ramy, którego wspomaganie widoczne jest tylko poprzez zewnętrzną baterię zamontowaną na rurze skośnej.
Bafang G120 to wydajny silnik w piaście tylnego koła wyposażonym w moment obrotowy wynoszący 32 Nm. Wydajna bateria o pojemności 522 Wh jest w stanie wspierać Cię na dystansie ok. 90 km, a komfortowa manetka zamontowana na kierownicy pomaga na zmianę trybu pracy silnika w trakcie jazdy bez potrzeby zasiadania z roweru i bawienia się ustawieniami z poziomu aplikacji. Napęd posiada także specjalny wyświetlacz Bafang HMI DP E12 pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy ile kilometrów zostało pokonanych w trakcie podróży. To, rzecz jasna, nie wszystkie dane jakie możesz z niego wyczytać.
Zapraszam na prezentację.😀